Školní výlet - 2014 - bludiště a miniatury

27. června 2014 v 12:57 | Charlotte |  diary
V Úterý a ve Středu jsme byli naposledy na dvoudenním školním výletě, protože od prváku už je může jen na jeden den. Jeli jsme do Ostravy. Hlavní zastávkou cesty bylo studio České televize, kde jsme natáčeli a soutěžili v pořadu Bludiště. Také jsme stihli muzeum miniatur z kterého tu budou fotky. Ve studiu se bohužel fotit nemohlo. Soutěžili jsme 3x a pokaždé jsme vyhráli na plné čáře. Jako odměnu jsme si za každé kolo domů přivezli jednoho plyšového bludišťáka. Ty si nazačátku školního roku chceme vystavit ve třídě.
Muzeum miniatur
To byla naše první zastávka v Ostravě. Když jsme dopoledne přijeli vlakem na nádraží, chvilku jsme čekali a pak jsme jeli asi 7 zastávek tramvají do muzea. Bylo nádherné počasí a všechny exponáty měli venku v krásné zahradě. Poblíž byla i restaurace a dětské hřiště, kde jsme se s kamarádkou chvilku zabavily na houpačkách (:D). Miniatury byly poměrně velké - můžete vidět u druhé fotky s Eifelovkou kde stojím s kamarádkou. Mohli jste si prohlédnout např.: Pražskou radnici, Eifelovu věž, Šikmou věž v Pise, piramidu, a pak různé chrámy a zámky jejihž jména si nepamatuju :D
Bludiště
Celé to studio vypadalo uplně jinak než jsem čekala. Všechno bylo mnohem menší než v televizi a všechny ,,pomůcky'' byly namačkané v co nejmenším prostoru. Měli jsme 4 člený tým, který jsme vybrali z naší třídy. Všichni se pořád domlouvali na tom co budou říkat, nebo režisér dával pokyny kameramanům a moderátor musel některé záběry točit cca 6x když se mu nepovedli. Takže jsme se tam docela nudili. Soutěže a jednotlivé disciplíny totiž zahrnovali asi 1/3 z celého natáčení. Ale co, stejně jsme si to užili. Vyhráli jsme co se dalo a první kolo budou vysílat 27.září.

Komentáře

1 Desirée Lydon Desirée Lydon | Web | 27. června 2014 v 13:03 | Reagovat

Na Bludiště jsem vždycky ráda koukala, musel to být fajn výlet :)

2 bebs. │ littledreamers.blog.cz bebs. │ littledreamers.blog.cz | Web | 27. června 2014 v 19:25 | Reagovat

V tom múzeu sme boli :D Ale to bolo strašne dávno, bola som oveľa mladšia a ani sa mi tam veľmi ísť nechcelo, keďže nebolo bohvieaké počasie, ale je tam super :D
Natáčanie a celkovo návšteva štúdia je skvelá skúsenosť :D

3 iva iva | E-mail | Web | 28. června 2014 v 12:22 | Reagovat

Ahoj

pozývam ťa na giveaway o úžasný náhrdelník

prajem krásny deň
Ivana

4 Teez / world-teez Teez / world-teez | Web | 28. června 2014 v 14:18 | Reagovat

Bludiště jsem dříve sledovala a musel to být skvělý zážitek si v tomhle pořadu zasoutěžit :)
A muzeum miniatur taky muselo být zajímav a moc ráda bych se tam podívala :)
Super fotky

5 -A -A | Web | 29. června 2014 v 12:32 | Reagovat

Tak a dost! bydlím od Ostravy dá se říct kousek a jaktože jsem tam doprčic nikdy nebyla? :D

6 Your Fashion Your Fashion | 29. června 2014 v 17:40 | Reagovat

V tom bludišti, když jsme byli se školou tak taky pořád asi na 10x se to muselo natáčet a my tam pořád museli povzbuzovat a pak to v televizi je asi 20 minut a my v tom studiu byli 2 dny :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.